ساخت برندها با سرعت برق

در شمارۀ اول به مقاله‌ای با ساخت برندها با سرعت برق پرداخته شده است.
بااستفاده از مطالب مهم این مقاله، می‌توان به این نکات اشاره کرد:
* سرعت حرکت برندها یکسان نیست. برندهای تکنولوژی محور جدید، همچون برندهای موفق و پیشرفتۀ اینتربرند که در دوران معاصر آزادانه و بدون نیاز به فرایندهای قدیمی، به بازتولید آنچه تولید کرده‌اند می‌پردازند، می‌توانند کسب‌وکار و برند خود را با نرخ های بسیار قابل توجه راه اندازی کنند.
• نقطۀ اشتراک این برندها چیست؟
این برندها همگی شرکت های پیشگامی هستند که درابتدا دیجیتال بوده‌ا ند و برای داشتن تکنولوژی های جدیدشان، به اندازۀ تأسیس برندهای جدید خود سخت کار کرده اند.
* نکتۀ کلیدی این است که نوآوری زیرک بودن به‌تنهایی کافی نیست. شرکت های بسیاری وجود دارند که تکنولوژی های شگفت و پارادایم های تقسیم‌بندی‌شده تولید می کنند و به جایی نرسیده‌اند.
• اینجاست که مزیت بزرگ شرکت هایی که برندشان ثبت ‌شده است، مشخص می‌شود. این شرکت ها سخت ترین کار را قبلاً انجام داده اند و برند شان قوی و شناخته‌شده و حتی محبوب است. این همان ساختار داخلی و توانمندی هایی است که باید تقویت شود.
و … .
جهت دریافت شمارۀ اول با دفتر مجلۀ دنیای برند تماس بگیرید#مجله #دنیای برند #برندسازی #کالای_ایرانی#حمایت_از_کالای_ایرانی #دوماهنامه #برند_ملّی #تولید_ملّی #ارزش_برند #برندسازی #نشریه #مقاله #رشد#توسعه #برند #توسعۀ_فردی #خلاقیت #کالا #ساخت برند #نشریه_دنیای_برند #ثبت_برند #ثبت_جهانی #ثبت

 

 

درباره نویسنده: admin

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *