جایزۀ شهرت برند

 


جایزۀ شهرت برند
BRAND REPUTATION AWARD

دفتر نمایندگی برنامۀ شایستگی مدیریت تجاری اتحادیۀ اروپا (EBC*L)، کلینیک برند سوئیس و SWISS QC در سال‌های ۲۰۱۵-۱۶ موفق به برگزاری جایزۀ شهرت برند، جلسۀ تجاری B2B ایران و اتریش و جایزۀ زنان کارآفرین در سال ۲۰۱۶ شد.

جایزۀ شهرت برند ۲۰۱۵
جایزۀ شهرت برند ۲۰۱۵ در کشور کرواسی و به میزبانی شهر زاگرب در تاریخ ۲۶آذر۹۴ برگزار شد که در این مراسم، نمایندۀ اتحادیۀ اروپا در ایران، سفیر محترم ایران در کرواسی و دیگر مقامات کرواسی و اتحادیۀ اروپا حضور داشتند.

جایزۀ زنان کارآفرین ۲۰۱۶
این مراسم در ۱۳آبان۹۵ در کشور فرانسه به میزبانی شهر پاریس برگزار شد و ۴۰ زن کارآفرین ایرانی توانستند این جایزه را از EBC*L اتحادیۀ اروپا دریافت کنند.

جلسۀ B2B تجاری ایران و اتریش ۲۰۱۶
در صبح روز ۲۸بهمن جلسۀ  B2Bشرکت‌های ایرانی و شرکت‌های اتریشی نیز در کاخ شونبرون برگزار شد که طی آن جلسه، حدود ۱۰۰ شرکت اتریشی برای رایزنی با شرکت‌های ایرانی وارد مذاکره شدند.

جایزۀ شهرت برند ۲۰۱۶
جایزۀ شهرت برند ۲۰۱۶ در کاخ سلطنتی شونبرون در کشور اتریش و به میزبانی شهر وین برگزار شد.این مراسم در تاریخ ۲۸بهمن۹۵ برگزار گردید که در آن بیش از ۸۰ شرکت ایرانی در کنار شرکت‌های اتریشی توانستند جایزۀ شهرت برند را کسب کنند.

در این مراسم علاوه‌بر اعطای جایزۀ شهرت برند به شرکت‌های ایرانی و اتریشی، براساس رأی هیئت داوری، جایزۀ سالانۀ بنیاد «هانس فون فوستر» در زمینۀ نوآوری و خلاقیت سیستمی بیزینس در سال‌های ۱۶-۲۰۱۵، به نمایندۀ اتحادیۀ اروپا در ایران،  پروفسور عظیم فضلی‌پور، اعطا شد.

 


درصورتی که به مطالعۀ ادامۀ مطلب علاقه دارید، با ما تماس بگیرید.

instagram.com/brandworld.ir

درباره نویسنده: admin

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *