انعقاد توافق نامه آموزشی مابین دنیای برند و مجتمع فنی تهران

انعقاد توافق نامه آموزشی دنیای برند با مجتمع فنی تهران

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند، توافق نامه همکاری و مشاوره آموزشی بین جناب آقای مهندس محسن غلامپور مدیرمسئول دنیای برند و جناب آقای مهندس سیدجلیل حسینی مدیر دپارتمان توسعه آموزش های سازمانی مجتمع فنی تهران در تاریخ ۰۹/۰۵/۹۸ امضا شد.

این توافق نامه در حوزه برنامه ریزی آموزشی، علمی و پژوهشی کاربردی و مشاوره ای امضا شده است که می توان گام مهمی در جهت ارتقای فضای علمی کشور برداشت.

انعقاد توافق نامه آموزشی مابین دنیای برند و مجتمع فنی تهران

محسن غلامپور در حاشیه ی امضای این توافق نامه گفت : این توافق نامه ها در حوزه های مختلفی می باشد که هر دو طرف در راستای اهداف مشترک به این توافق رسیدند. از اقدامات اولیه بعد از انعقاد این توافق نامه را می توان، تشکیل کمیته راهبردی جهت تعیین و تدوین و راهکاری اجرایی بهینه مربوط به مشاوره سیاست گذاری، اولویت بندی و تعریف پروژه ها دانست.

سید جلیل حسینی نیز در حاشیه این توافق نامه گفت: سازمان های بسیار بزرگ اعم از دولتی و خصوص به دنبال برگزاری دوره های آموزشی با یک مجموعه معتبر آموزشی هستند و این دپارتمان از وظایف اصلی خود می داند که درخواستهای سازمانها را بررسی و راهکار و دوره های مدنظر سازمان را طراحی و اجرا کند.

در ادامه مدیر دپارتمان توسعه سازمانی مجتمع فنی تهران افزود، با انعقاد این توافق نامه به لطف و عنایت خدا قدم بزرگی در جهت ارتقای سطح آموزشی سازمان ها خواهیم برداشت.

مدیر مسئول دنیای برند نیز اعلام کرد که آمادگی درخواست های سازمان ها برای برگزاری دوره های در حوزه مدیریت، برندسازی، و… را داریم و به امید خدا از هفته های آتی و بعد از تشکیل کمیته راهبردی شروع دوره های آموزشی را آغاز می کنیم.

غلام پور از بزرگوارانی که در این حوزه آموزشی فعالیت دارند دعوت کرد که می توانند با ارسال درخواست خود در کمیته راهبردی همکاری های مستمری داشته باشند.

مهدی نادری فرید مدیر روابط عمومی مجتمع فنی تهران نیز ابراز خرسندی کرد و گفت: همکاری مشترک مابین دپارتمان توسعه سازمانی و رسانه دنیای برند می تواند گام بزرگی در جهت آموزش های مفید و کاربردی برای سازمانها و مراکز و مجموعه ها خواهد داشت.

درباره نویسنده: دنیای برند دنیای برند

ممکن است دوست داشته باشید