دومین جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایران در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید

دومین جایزه ملی برند تجاری

به گزارش روابط عمومی دنیای برند این جایزه در ۷ اسفندماه ۱۳۹۷ در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید که طی آن از ۳۴ برند برتر تقدیر شد.

این مراسم از ساعت ۱۶ بعد از ظهر شروع شد. جناب مهندس مودودی گزارشی از برگزاری این برنامه ارائه و به بیان تقدیر از این برندها پرداختند.

در ادامه دیگر صاحبان برندهای برتر در صحبت­های کوتاهی در مورد صادرات و توسعه برندهای ایرانی در کشورهای دیگر پیشنهادهایی دادند.

این مراسم با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت رونق دیگری پیدا کرد. در ابتدا جناب آقای رحمانی پیام رئیس جمهور را برای دومین جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایران قرائت کردند. در این پیام آمده است :

“بسم الله الرحمن الرحیم

تقارن مراسم اهدای جایزه ملی به منتخبان نشان‌های تجاری برتر کشور در سال ۱۳۹۷ را با میلاد باسعادت دخت پیامبر(ص) و حضرت فاطمه الزهرا(س) به فال نیک گرفته و تبریکات صمیمانه خود را به تمام مادران بزرگ این سرزمین تقدیم می‌کنم.

رئریس جمهوری افزوده است: در چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شاهد آنیم که دشمنان این کشور، اعتماد، باور و امید مردم ایران را هدف قرار داده‌اند، غافل از اینکه در این تقابل آشکار، ظرفیت‌های غنی و بی‌شمار فرهنگی و تمدنی، ارزش‌های مذهبی، دارایی‌های سرشار طبیعی و توان فنی، علمی و اقتصادی و نیروی جوان و با انگیزه به خوبی قادرند از داشته‌های این سرزمین حراست کنند.

ایران سرزمین سرمایه‌های بزرگ تاریخی، مادی و انسانی است و بسیار بجاست که این سرمایه عظیم را قدر دانسته و در مسیر گسترش امید به سوی ساختن ایرانی آبادتر حرکت کنیم؛ از این رو ارج نهادن به مقوله نشان تجاری اقدامی بسیار شایسته و کارآمد برای معرفی وضعیت‌ها و توانمندی‌های این کشور است.

بسیار خرسندم که در مراسم فاخر انتخاب نشانه‌های تجاری برتر کشور که با حضور بهترین‌های صنعت ایران برگزاری شده، به برگزیدگان شایسته این دوره تبریک بگویم و برایشان پیشرفت و سربلندی آرزو نمایم

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران ”

در ادامه به برنامه های دولت و وزارت برای حمایت از برندهای ایرانی در سطح کشور و در سطح فرا ملی و بین المللی پرداختند. بعد از سخنرانی مدیر محترم مراسم تقدیر از برندها برگزار گردید و حدود ۳۴ برند از دستان وزیر محترم تقدیر شدند. چهره­ های هنری همچون حسن پورشیرازی، امیر نوری و همایون ارشادی به عنوان مهمان ویژه در این مراسم حضور داشتند. از جمله برندهایی که تقدیر شدند می­توان به سحرخیز، چای گلستان، الوان، نامی­نو، مای، مینو، میهن، مادر و نفت بهران اشاره کرد.

 

دومین جایزه ملی برند تجاری

درباره نویسنده: admin

ممکن است دوست داشته باشید