توسعه برند در دنیای متغیر

توسعه برای زندگی حیاتی بوده و ذاتی بشر است؛ تغییر نیز چنین است. طی دو دهۀ گذشته، زندگی‌های ما با شیوه‌های جدیدی تغییر شکل یافته است. این تغییرات در رفتار و انتظارات و تجربیات، فرصت‌های باورنکردنی‌ای برای رشد اقتصادی فراهم می‌کند؛ اما عقب‌نماندن از این تغییرات، چالش‌های جدیدی ایجاد می‌کند. یکی از مهم‌ترین راه‌های تبدیل تغییر به توسعه، ساخت و گسترش مداوم برندی قوی است.برند یعنی باورها چگونه شکل می‌گیرند و معنا چگونه در کسب‌وکار یافت می‌شود.


توسعه برند در دنیای متغیر

در شمارۀ اول به مقاله‌ای با عنوان توسعه برند در دنیای متغییر پرداخته شده است.
بااستفاده از مطالب مهم این مقاله، می‌توان به این نکات اشاره کرد:
* توسعۀ برند در دنیای متغیر
توسعه برای زندگی حیاتی بوده و ذاتی بشر است؛ تغییر نیز چنین است. طی دو دهۀ گذشته، زندگی‌های ما با شیوه‌های جدیدی تغییر شکل یافته است. این تغییرات در رفتار و انتظارات و تجربیات، فرصت‌های باورنکردنی‌ای برای رشد اقتصادی فراهم می‌کند؛ اما عقب‌نماندن از این تغییرات، چالش‌های جدیدی ایجاد می‌کند. یکی از مهم‌ترین راه‌های تبدیل تغییر به توسعه، ساخت و گسترش مداوم برندی قوی است.برند یعنی باورها چگونه شکل می‌گیرند و معنا چگونه در کسب‌وکار یافت می‌شود. برندها نمایانگر اهداف و ارزش‌ها هستند، در درک عمیق‌تر کسب‌وکار، انسان‌ها را یاری می‌دهند و افراد را متقاعد می‌سازند که همسو یا در راستای انتظارات مردم فعالیت کنند. مصرف‌کنندگان از این مفهوم به منظور انتخاب بهتر و اثبات وفاداری و تعیین ارزش استفاده می‌کنند. برندها به‌عنوان ساختاری انسانی، در قلب هر کسب‌وکار موفقی قرار دارند.
و … .
جهت دریافت شمارۀ اول با دفتر مجلۀ دنیای برند تماس بگیرید.

#مجله #دنیای برند #برندسازی #کالای_ایرانی #حمایت_از_کالای_ایرانی #دوماهنامه #برند_ملّی #تولید_ملّی#ارزش_برند #برندسازی #نشریه #مقاله #رشد #توسعه #برند #توسعۀ_فردی #خلاقیت #کالا #ساخت برند#نشریه_دنیای_برند #ثبت برند #تکنولوژی

 

درباره نویسنده: admin

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *